I´m addicted and I just can´t get enough

Hallojsan!

sitter med massa foliepaket i håret, nu jävlar blir jag gulhårig;) hehe, men sånt får jag ta när jag har valt att färga håret rött för ett tag sen... Då blir håret färgat i ett rött pigment, och om man sedan färgar håret brunt över det röda är det röda så starkt att det fortfarande finns kvar. Vill man då färga blondt säger ju det sig självt att det blir orange/gult... men använder man rikligt med silverschampo och går till rätt frissa, jag har ju min mamma. så blir det bra tillslut.

Det värsta är att mitt hår är så kort nu, men hade jag haft långt hår nu hade det blivit sååå slitet. Så nästa steg efter att jag är nöjd med färgen är löshår, som jag har sen innan ;)

Jag har många bra frisörtips så om ni undrar någonting så är det bara att fråga ;)


Kommentarer
Postat av: Daniella

fin hårfärg du har, men har du inte blondt nu? eller har du haft det förut?

2011-04-15 @ 21:16:19
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Anonymen<3

Kan inte du komma med lite tips om hår då och då:D eftersom att ja verkligen inte kan sådant

2011-04-25 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0