Lovely days

Jag och min älskling hade en jättemysig dag igår! Vi gick upp skapligt och myste hela morgonen, sen vid halv tre ungefär så åkte vi in till friskis och tränade mage och bröst :) efter det gick vi en jävla runda! käkade pizza påvägen och åkte sedan till sturefors, gick en bit och satte oss på ett berg och kollade på solnedgången, mys!

Nu är det måndag, och påsklov. Jag kom hem kl sju, käkade frukost och gick runt ån. Lååångt, i över en timme. Det är så fint väder, klarblå himmel och inte sådär fasligt varmt, utan skönt på morgonen. Det är fortfarande morgon så det blir varmare sen, då tänker jag gå ut och lägga mig på en filt och sola. Annars är jag sugen på att åka in till stan och ta en fika på en uteservering... Det blir i allafall ryggträning när chrille slutar. Hans sista dag idag ju! sjukt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0