Onsdagen den 13 april

Sitter och smuttar på en smoothie som dessutom blev skitgod när jag gjorde den i min röda fina mixer, haha! väntar på att tiden ska gå så att chrille kan sluta snart så att vi kan åka och träna. Han ska hjälpa mig att få en fast kropp, så nu blir det hård träning... VARJE dag.

Undra om jag kommer att klara det? Det vore ju coolt i allafall, när chrille kör med mig så borde det ju gå.

kanske ska städa rummet? gå ner och kolla om tvättstugan är ledig kanske? usch vad tråkigt... Nej jag ska göra ett test här, på bloggen... skittråkigt, jag vet

men jag har fasen inget att göra, alltså inget att skriva om! KOM IGEN KOM IGEN, gör något! Men snart så...


fick det här meddelandet på facebook av fåk nyss:

Nea sitter & skriver dikter på mitt rum just nu.
Jag sov över hos Nea igår.
Hos hennes pappa, jag har aldrig vart där förut.
Var i trädgårn i går kväll.
Även fast vi hade förbud att gå dit. Busig! ;)
Vi sa att vi vai Johannelund... haha ^^
Vi gick runt massa, satt på en bänk helt ensamna att käka chips.
Haha, va dåliga vi är. Min humor allså.
Träffade lite folk & så.
Sen åkte vi ut på lnadet där NeaPuffen bor.
Somnade tidigt, men va fan. DET ÄR SOMMARLOV JU!

det där måste varit i sjuan, då vi var såhär små! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, är lika ljus som soleeeeeeeeeeeeen

2011-04-13 @ 15:36:03
Postat av: jag

eeeh ah :) nee då gummsi! du va så sööt så :)

2011-04-13 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0