Rosa är inte jag...

Haha, efter två dagar tröttnar jag på att ha en rosa design! Jag brukade ÄLSKA rosa och jag valde alltid rosa! Nu lyckas jag också göra det, fast av gammal vana och otroligt nog ångrar jag mig sen, när jag t.ex köper rosa kläder eller dylikt, och aldrig använder det. Så NOO PINK. Jag är typ sämst på bloggdesign, så om någon är liiite bättre än mig, liiiite sötare än mig och verkligen känner stor passion över att hjälpa mig med den så be my guest, fast det är inte nödvändigt... så viktig är inte designen för mig, det är ju för att det ska bli roligare för er att läsa... för mig, ah jag har denna blogg för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa vad jag har gjort under mina dagar. Men det går ju inte såbra eftersom att jag tar bort varenda jäkla blogg som jag har! haha! så typiskt mig, så det skulle inte förvåna mig om jag tog bort denna också. HEHE

I alla fall, det är ännu en sånhär dag. En sådan dag då jag har absolut INGENTING att göra eftersom att praktiken sket sig, och ah, skolan inte har börjat ännu. Jag är klar med dagens plugg och det enda jag tycks göra är att ligga i sängen och lata mig, och vet ni vad. Jag hatar det.

Jag vill ut, röra på mig, få energi och inte ligga hemma och dega hela tiden. Ja, vad ska man göra... Inte så mycket tydligen. Men snart slutar min käraste och då sticker vi till gymmet och lyfter några tunga vikter. I helgen kommer chrilles bror och hans flickvän ner till Linköping, nästa vecka är det påsklov och då... har jag inget planerat. förutom på helgen då, då jag först ska åka till jönköping och ELMIA, och på lördagen till bålstad. För att fira påskafton med min pojkväns familj.

Ja hörrni, detta blev ett långt inlägg och på något sätt känns det som att jag sitter och pratar med mig själv när jag skriver. hm... intressant.

Ska nog avsluta nu, så hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0