TILL MAMMA

Gillar när till och med mamma säger, ''fy fan linnea... vad du börjar sacka ihop! sminka dig? du ser så blek ut, du ser nästan sjuk ut...''

så bara för att jag vet att du läser min blogg kära mamma! så har jag sminkat mig och snart ska jag gå till stan för att träffa fåk, så du vet att jag inte ligger och möglar i sängen :), jag har dock inte städat mitt rum som jag sa, men jag har lånat din brunutansol och ska träna ikväll, med chrille. Vi sover hemma, om jag får bestämma mat och jag har till och med tagit kort på sminkningen så här varsågod! :


Kommentarer
Postat av: Daniella

haha fin bild ! :D

2011-04-14 @ 16:29:38
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

svar

tack så jätte mycket för gratulationen på våran 4 års dag :)

nej det är verkligen inte det :) känns inte som fyra år, liksom vart tog dom åren vägen? det har gått så fort :D

2011-04-14 @ 20:40:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0