everybodys changing

Godmorgon! <3

Det var ett tag sedan som jag skrev här i bloggen, kan berätta för er att jag har nästan aldrig tid nu för tiden. Jag har så mycket annat som är viktigt, bland annat min skolgång, eftersom att jag har bestämt mig för att jag vill gå en speciell linje på universitetet direkt efter jag tagit studenten. Och så har jag min älskling, min familj och mina vänner. Min träning, letandet efter jobb och massa massa mer!

Jag har då bestämt mig för att jag skriver när jag har något viktigt att säga, eller när jag bara känner för att skriva av mig lite, som nu... :)

Det är 2:a maj nu och min kära mamma fyller år idag!
STORT GRATTIS!



Mammis, när vi var i stockholm i vintras!



och en sne bild på min älskling när vi var i Göteborg och åt suchi <3

idag börjar jag sent, så nu ska jag städa, bada, äta frukost och sen krypa ner i sängen en stund till, är så sjuukt trött efter helgen. Sen bär det av till skolan. Och när jag kommer hem blir det överraskningsfirande för lilla mammis

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0