Måndagen den sextonde maj tvåtusenelva

Imorse kändes det overkligt att klockan ringde klockan sex. Chrille kollade på mig och sa ''vad är det som ringer?'' ''Det är väckarklockan... Det är också måndag och vi ska upp.'' Han orkade inte, inte jag heller. Det var som att känna lättnaden av att skippa första dagen på veckan när vi hade åkt hem till mig och lagt oss för att sova igen. Skönt. Vi vaknade kl 1 igen, då såg vi på den tredje och bästa pirates of the carabien filmen. Sedan åkte vi och tränade, det gick bra. Men jag har fortfarande mina viljor, som suger. För jag kan inte klara av dom. Och nu sitter vi här och pluggar. Eller han pluggar. Men jag ska snart...

Imorgon är det Tisdag. Och då ska vi gå till skolan... Det här funkar inte i längden om det blir en vana... Och speciellt inte om vi ska nå våra mål som vi har.



jag vill ha en fjäril... på handleden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0