Myshelg

Fredag - grillning och mys, satt uppe och pratade till 3 4 på natten med chrilles mamma och hade det trevligt :)

lördag - skön förmiddag med sovmorgon, åkte in till stan och hämtade upp våra småsystrar och tog dom på bio medans jag och chrille satte oss på en uteservering och åt pizza. Kvällen med eurovision song contest och lite vin :)

söndag, idag har vi baaaara chillat kan jag tala om. Och skönt är det allt eftersom att snart väntar en vecka med massa plugg, redovisning, prov och tal och inlämningsuppgifter... undra hur jag ska orka. Men det får vi allt ta och klara av (Y)

Nu väntar jag på min älskling som är och köper pizza, och senare ska vi se på alla pirates of the carabien filmerna efter som att vi behöver förfriska minnet lite, nu när vi ska på premiären på tisdag med Matilda och Jocke, trevligt trevligt :)



Kyss och ha en trevlig kväll kära människor!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0